divendres, 6 de desembre del 2013

ESPEREM QUE NOMÉS SIGUI UN "STOP AND GO"

(Traducción en castellano al final del artículo)
Estic dels nervis. Una setmana de descans físic i psicològic, per trencar amb la UTCollserola i quan torno a córre...em lesiono. Diumenge vaig trotar suau, dilluns ho vaig fer a un ritme una mica més viu i dimarts ja vaig acabar al voltant dels 4'20"/km. L'endemà tenia previst fer sis sèries de mil, recuperant un minut, a qualsevol ritme còmode. Havien de ser les primeres de la temporada, així que no em preocupava el temps. La 'primera vegada' sempre m'agrada prendre-me-la com una referència que m'ajudi a anar millorant. Però vaig cancel·lar l'entrenament per un dolor al genoll. Està localitzat a la part frontal de la ròtula i, malgrat que quan corro no em molesta, en repòs i assegut, em fa mal. No recordo haver-me fet cap cop ni cap mal gest.
Doctor, no sé què em passa. Però crec que és millor parar. Vaig descansar dimecres, dijous i també avui divendres, que ja estic una mica millor. Segons com em llevi demà, provaré de rodar una estona a la Carretera de les Aigües. Però sense forçar.
De cua d'ull, però és inevitable mirar el calendari. El temps no s'atura i el compte enrere per a la Marató de la Costa Daurada segueix avançant. Tic-tac, tic-tac...i ja només falten 43 dies. Espero que tot plegat només sigui un ensurt, un "stop and go" que em permeti, a poc a poc, anar agafant el ritme que necessito per posar-me a to.

ESPEREMOS QUE SÓLO SEA  UN "STOP AND GO"
Estoy con los nervios a flor de piel. Una semana de descanso físico y psicológico para romper con la UTCollserola y cuando vuelvo a correr...me lesiono.El domingo troté suave, el lunes lo hice a un ritmo un poco más vivo y el martes ya acabé en 4'20"/KM. el día siguiente tenía previso hacer seis series de mil, recuperando un minut, a cualquier ritmo al que fuese cómodo. Iban a ser las primeras de la temporada, así que no me preocupaba el tiempo. La 'primera vez' siempre me gusta tomármela como una referencia que me ayude a mejorar. Pero cancelé el entrenamiento al sufrir dolor en la rodilla. Está localizado en la parte frontal de la rótula y, a pesar de que cuando no corro no me molesta, en reposo y sentado sí que me hace daño. No recuerdo haberme dado ningún golpe, ni tampoco haber realizado un mal gesto.
Doctor, no sé qué me pasa. Pero creo que lo mejor es parar. Descansé el miércoles, el jueves y también hoy viernes, que ya estoy un poco mejor. En función de como me levante, mañana intentaré rodar un rato en la Carretera de les Aigües. Per sin forzar.
De reojo, pero es inevitable mirar el calendario. El tiempo no se detiene y sigue avanzando la cuenta atrás para el Maratón de la Costa Daurada. Tic-tac, tic-tac...y ya sólo faltan 43 días. Espero que al final sólo sea un susto, un "stop and go" que me permita, lentamente, ir cogiendo el ritmo que necesito para ponerme a tono.