divendres, 7 de juny del 2013

ENTRENAMENTS NOCTURNS PER AL TRAIL DE PEÑALARA

Crec que hi ha coses a les quals un no s'hi arriba a acostumar mai a la vida. Pots esforçar-t'hi, pots repetir-ho una i mil vegades...però no t'hi acostumes, no. Una d'aquestes és córrer de nit. I què hi faig jo corrent a la nit?. Doncs res, intentant un impossible. Al Trail de Peñalara, que disputo d'aquí a tres setmanes, van decidir que donarien la sortida a les onze de la nit. Suposo que serà per evitar moltes hores de sol i la calor excessiva de finals del mes de juny. Però...jo a la nit, habitualment, DORMO!!! 
No és una queixa, no. Tampoc és un lament, no. És la constatació d'una realitat. Jo vull córrer el Trail de Peñalara i les condicions són les que són. I jo m'hi intento adaptar.
01:50 a.m.-Tornar a Córrer
Ahir vaig fer un entrenament nocturn, després de l'habitual partida de pòquer dels dijous. Al voltant de les dues de la matinada sortia de Sanchinarro en direcció a Ventas...on arribava tres quarts d'hora més tard. No té res a veure amb una sessió a la muntanya, però crec que tot suma. O com a mínim me'n vull convèncer.
02:35 a.m.-Tornar a Córrer
Abans de la cita de Peñalara, però, la setmana que ve, en una decisió que he pres en les últimes hores, m'estrenaré en una marató de muntanya.

4 comentaris:

Sarrios ha dit...

Sort que no ets dels que beuen quan juguen!

Sebas Guim ha dit...

Jeje...La nit, però, no la recomano...Assedegat, em vaig despertar un munt de vegades.

MILA ha dit...

¿No has encontrado nada más "sencillo" que montaña y de noche?

Guillem ha dit...

A mi l'horari nocturn segur que m'aniria molt bé. En canvi la primera hora del matí em mata!
Els millors resultats els he tengut als Nassos, a la Nocturna de L'Hospitalet i fins i tot a Granollers, que almenys no t'obliga a matinar...
I recordo més d'un dia d'anar a entrenar a les 10-11 de la nit, i fins i tot algun cop a la 1 de la matinada

Ànims en aquesta nova etapa del trail!