divendres, 12 d’abril del 2013

A VUIT DIES DE LA TRAILWALKER

M'hi vaig posar tard, a entrenar-me per la Trailwalker.
Tard i malament, perquè estava lesionat i em feien mal massa parts del cos per plantejar-me una cursa com aquesta.
Però em feia molta il.lusió repetir l'experiència que vaig viure l'any passat amb els Bonastre i l'Arcadi. La idea de tornar a la sortida d'Olot venia de lluny...però fins fa dues setmanes no vaig començar a córrer.
Han estat dues setmanes d'entrenaments, fins avui...que he sumat la centena de quilòmetres!!!
La tirada més llarga va ser la de diumenge, a la Mitja de Madrid. Però des d'aleshores he encadenat entrenaments de 13, 12 i 15 quilòmetres. I em trobo la mar de bé. Se m'han anat els dolors (isquios a banda) i em sento molt optimista de cara a la Trailwalker.
No hi arribaré amb prou rodatge (de fet, a una setmana vista tampoc convé fer-ne gaire més, així que per mi començaria la cursa demà mateix) però confio que l'experiència de l'any passat m'ajudarà en els moments complicats.
Tinc ganes de camelbag, d'Isostar, de macarrons amb tonyina, de frontal i d'encendre la càmera pel reportatge que, en les pròximes setmanes, emetrem a Esport3, el canal d'esports de TV3. Per anar fent boca us deixo el reportatge que vam fer l'any passat.
Aprofito l'ocasió per agrair els donatius, tant de particulars com d'empreses, que fan de la Trailwalker Intermón Oxfam la cursa solidària més gran del món.
Si algú encara s'ho està pensant, aquí us deixo l'enllaç L'ENLLAÇ del nostre equip, ESPORT3.
Moltes gràcies.


2 comentaris:

MILA ha dit...

Espero que por lo menos los macarrones con atún algún alma caritativa te los haga. Suerte y adelante

Sebas Guim ha dit...

Seguro que sí!!! Gracias.