divendres, 4 de maig del 2012

MÀGIA A L'ESTADI OLÍMPIC...BY ASICS

Això de viure a Madrid, havent nascut i crescut a Barcelona bona part de la meva vida (i estimant-la com me l'estimo) fa que cada vegada que hi vaig, experimenti sensacions fantàstiques. La família, els amics, la ciutat en sí...tot plegat em suposa una injecció de positivisme que deixa en estat atontat durant uns dies. Avui, a més de les circumstàncies que resulten habituals en cada visita, he tingut l'oportunitat d'emocionar-me en un escenari mític, com és l'Estadi Olímpic de Montjuïc (o l'Estadi Olímpic Lluís Companys, com vulgueu). És mític pels Jocs, és mític perquè és preciós i és mític perquè allà vaig finalitzar la meva primera marató, l'any 1996.

El blau de la pista, l'única diferència, setze anys després
Aquest matí ASICS ha presentat públicament l'acord que el converteix en nou patrocinador tècnic de la Marató de Barcelona i han tingut la genial idea de fer-ho de forma poc convencional però molt més propera i directa, amb una sessió d'entrenament, a l'estadi Olímpic, dirigida per tres atletes ASICS de nivell (Pablo Villalobos, Marcel Zamora i Marc Roig).

Mantenint la corda, a roda de Pablo Villalobos

Escalfament, tècnica, fartlek i rodatge, per damunt del tartan de la pista de Montjuïc. Per a un malalt de l'atletisme com jo, tot un luxe, una experiència fascinant. Hauria estat un pecat abandonar l'estadi sense una foto, qui sap quan tornaré a tenir l'oportunitat de tornar-hi a córrer.

Original forma d'iniciar el matrimoni entre ASICS i Marató de Barcelona. Aquest any no hi he pogut córrer per culpa de la lumbàlgia. El 2013, jo, no fallo.

Gràcies!!!

2 comentaris:

Xavi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Raúl Muñoz ha dit...

Em van convidar també però no vaig poder assistir-hi, una llàstima perquè em fa la impressió que va ser una experiència enriquidora.
A veure si n'organitzen alguna altra trobada d'aquest tipus.