dijous, 8 de desembre del 2011

PETIT ÀLBUM DEL VIATGE A PANAMÀ

L'experiència panamenya m'ha aportat moltíssimes coses. Tenint en compte que feia un salt a l'Atlàntic per a córrer una marató en un país en què no hi havia estat mai, a banda de córrer, també vaig fer una mica de turisme. Sense haver tingut l'ocasió de desplaçar-me a l'arxipèlag de San Blas (que em queda pendent per a una pròxima visita) en aquest post vull mostrar algunes de les imatges que més em van agradar d'aquesta estada a l'istme de Panamà.

Skyline de la Badia de Panamà

Ciutat de contrastos

Qualsevol posta de lloc és un regal

Preciosa matinada amb un "tornillo" al final
 
I m'hi vaig anar apropant

Fins a la base de l'edifici

El Canal de Panamà, una visita obligada

Les escluses que fan possible la navegació pel canal

Creuer a Isla Taboga

La platja que connecta dues illes

Grans facilitats per a relaxar-se al final del viatge


Un viatge que no hauria estat el mateix sense la Khadine, la Leni i el César

En properes entrades afegiré altres fotografies, tornaré al motiu del bloc i penjaré algunes fotografies sobre la Marató de Panamà. De moment només puc dir que han passat quatre dies i encara no m'he estrenat a córrer...i aquesta seria la notícia. Ara bé, demà divendres se m'acaba el descans atlètic. Demà torno a córrer!!!