dimecres, 30 de març del 2011

LA MOTXILLA JA TANCA

Ahir ho vaig aconseguir. Fer entrar tot el material que hauré de dur a Sables, l'obligatori i el necessari, no és gens senzill. Sense comptar l'aigua pesa al voltant dels 8 kgs (segurament en l'últim moment hi encabiré algunes coses més). He renunciat una mica a l'abric, confiant que el TYVEK (el vestit tècnic que portaven els voluntaris del "xapapote" del Pestige) sigui molt efectiu. Les malles, si no m'obliguen, no les carregaré. Entren un munt de dubtes sobre si porto prou menjar, barretes, etc. L'altre dia em vaig fer envasar al buit una mica de pernil i una mica de formatge (recomanacions made in Conesa...), el problema és que me'ls voldria cruspir avui mateix...

Dissabte passat vaig córrer 31 kms, a Collserola, amb en Josep Maria Fàbregas i en Marc Fontanals. De tornada a les Aigües vaig trobar-me amb molts vells coneguts, entre ells en Lluís Pallarès i l'Albert Majos, àlies "màquina". Va ser maco tornar-los a veure, després de tant de temps.
Els últims dies abans d'agafar l'avió he estat enllestint les últimes cosestes que em quedaven per fer...i fent uns entrenaments suaus i divertits. Ja ho he dit algunes vegades: la feina està feta. Ara només cal que el cos i la ment responguin com cal quan arribi l'hora de la veritat.

2 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Ja ho tens tot apunt !! Per cert surts a la web de la revista runners.

http://runners.es/maraton-de-sables-el-sueno-en-el-horizonte-se-va-acercando


Sort !!!!!

Sebas Guim ha dit...

Gràcies, Joan!!! Aniré escrivint així que pugui.