divendres, 17 de setembre del 2010

PLUGES QUE ENS APROPEN A LA TARDOR. PERÒ ENCARA AMB CALOR

Sembla que ha de refrescar però el temps no s'acaba d'estirar. Ens ha donat una treva amb la calor, ja no és tan asfixiant, pèrò encara fa patir quan fem alguna cosa amb intensitat. Com a mínim a Madrid. I ahir vaig ensopegar-hi. A la Casa de Campo, volia fer 7 voltes, per primera vegada aquesta temporada...i vaig haver de plegar a la sisena (24 kms). Havia plogut tres hores de matinada i pensava que correria fresc. Però cap al migdia, que és quan hi vaig anar, tot s'havia assecat. Hi havia una gran xafogor i no me'n vaig acabar de sortir. Em trobo a set setmanes de la marató. El plantejament era millorar el temps que vaig fer a aquestes alçades la temporada passada, en set voltes. El repte era, teòricament, senzill. Però a la pràctica em va costar una mica més. En la pujada de la sisena volta vaig decidir no fer la setena i acabar la que estava fent, en condicions. Tot i la petita decepció, la progressió que vaig fer va quedar així: 16'20, 16'08, 15'57, 15'55, 15'56 i 15'40, tot plegat a una mitjana de 3'59".

Aquest cap de setmana el Barça juga al Calderón i em toca treballar, així que no faré cursa ni grans entrenaments. Avui he fet 16 kms i mantindré aquesta tònica dissabte i duimenge. La feina ja està feta. La setmana que buscarem nous objectius amb diferents alicients.

2 comentaris:

joan ha dit...

Ja trigaves a escriure,pensava que hi havia lesió. Així doncs, tot bé, i esperant Sant Cugat? Recorda que hi tens bons records finalitzant a l'sprint, jejeje. Si t'ho repenses, taxi desde Balaguer. Mentrestant, a esperar les cròniques on parlis de 6enes i 7enes voltes a la Casa de Campo per sota de 15, això si, no et sentis pressionat.... o si.

Sebas Guim ha dit...

Sense pressió, ja saps que no m'afecta. Tinc moooooolta sang freda.