diumenge, 12 de setembre del 2010

LA ELIPA, UN BARRI, BARRI...AMB CURSA

Han estat tres setmanes seguides de curses. Ja sé en quin estat em trobo. A partir d'aquí intentaré competir en mitges, únicament. Aquest matí he corregut la cursa de La Elipa, un 10.000 justet, amb un parell de pujades. No hi ha classificacions oficials (tampoc crec que arribin a publicar-les, la cursa és molt senzilleta. Tot i així hi havia molta més gent que l'anterior ocasió que la vaig córrer) però he arribat el quinzè, amb un temps de 35'34", mig minutet millor que fa quinze dies a Sotillo. Semblant a diumenge passat a Sabadell, he sortit a veure-les venir, coneixedor del recorregut. Eren dues voltes i he progressat llocs en la segona. Això sempre dóna bon rotllo. A la prova, però, hi arribava un xic cansat. Ahir vaig anar a la muntanya, sis horetes de trek i un desnivell positiu de mil metres...que pesen a les cames. La Maliciosa i la Bola del Mundo s'ho valien. Tanco la setmana, una altra vegada, amb 120 kms. Podria dir que tinc el ritme a les cames i que em falta consolidar-lo amb quilòmetres...a aquesta velocitat. La millor referència és el circuit de la Casa de Campo o mitges maratons sense desnivells perjudicials. Després d'un esgotador cap de setmana he passat la resta del diumenge al sofà, seguint la Fórmula 1, La Vuelta, la final del Mundial de bàsquet, fins que m'adormi, amb en Nadal. I això que no jugava la meva Reial Societat...

2 comentaris:

joan ha dit...

Era curta o un bon temps? Jo 80 km per Balaguer, que no és un barri de Madrid però també té cursa.
Bé nen, vaig a veure si pesco el Nadal en alguna cadena... jo demà recullo préssecs, i tu ?

Sebas Guim ha dit...

Avui, res de préssecs, 16 suaus. Jo crec que era curta, potser en comptes de 35'34 serien serien 35'50, aprox. Però la muntanya també em va deixar tocadet, així que el temps està prou bé. A veure quan vens...