dilluns, 20 de setembre del 2010

GRAN GEBRE, ETERN CAMPIÓ

Té el rècord del món de marató, amb 2h 3'59", una autèntica fantasia. Té 37 anys i després d'una vida sencera dedicada a l'atletisme, després d'haver-ho guanyat absolutament tot, després de mil i un sacrificis, corre la Mitja de Newcastle i guanya amb un temps de 59'33"!!! Aquest tio es mereix un bon homenatge, no?
Hailes Gebrselassie ha estat un exemple per a mi, un ídol dels de sempre, des de la seva època dels mundials de Cross. Cada cert temps miro aquest video, curt però emotiu, del dia en què va aconseguir l'estratosèrica marca que molt pocs atletes gosen intentar batre:

http://www.youtube.com/watch?v=j_Yk1xeSLRk

Moltíssims minuts després d'aquesta marca hauria d'arribar jo, a Frankfurt. Segueixo entrenant-me amb il.lusió i sumant quilòmetres. Aquest cap de setmana tornaré a la Casa de Campo...però intentaré arribar-hi descansat, aquest cop sí. M'estic plantejant seriosament anar a la Mitja de Mollerussa, que la conec i és prou bona, el proper 17 d'octubre.

3 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Mira aquest videos Sebas , t´agradaran.

http://www.youtube.com/watch?v=JHbbPtDCUTo

http://www.youtube.com/watch?v=MpwKym2gxXI

joan ha dit...

Casualment la cursa de la mercè la patrocinava adidas i en un video promocional hi sortia el MITE i em vaig quedar amb una frase seva:¨" si la mente es vieja, el cuerpo es viejo; si la mente es joven todo depende de ti". Ara que l'edat apreta, a això m'agafo per motivar-me, jeje. A tope per Mollereussa.

Sebas Guim ha dit...

joan, molt bon Informe Robinson. N'hi ha tants que valen la pena, però tan pocs sobre atletisme...

Joan, qualsevol dia m'apropiaré de la frase del gran Gebre. Un dia que estigui ensopidot...