dimarts, 3 d’agost del 2010

MARATÓ DE FRANKFURT, EL 31 D'OCTUBRE

Aquesta temporada ho faig tot amb un objectiu a llarg termini, que és la Marató de Sables. Però abans no arriba aquest llarg termini l'1 d'abril de 2011, vull tornar a enfrontar-me a una marató. Des que vaig superar els problemes als isquiotibials, encara no fa dos anys, he corregut tres maratons. La preparació ha anat en augment en cadascuna de les proves i els resultats han anat recompensant l'esforç dut a terme: 3 horetes pelades a Madrid'09, 2h 47' a Saragossa'09 i 2h 40' a Barcelona'10. Lluny encara de la meva millor marca de sempre, segueixo sense fer cas l'Arcadi Alibés (que m'aconsella oblidar-me del cronòmetre i gaudir de les maratons en un altre sentit) i m'he entossudit a mantenir la progressió. Fins on? No ho sé, però voldria estar a prop de 2h 37'. Després d'agafar el calendari internacional de maratons vaig fer unes consultes a través del facebook i em vaig acabar de decidir. El dia 31 d'octubre correré la Marató de Frankfurt, una de les més ràpides d'Europa. El kenià Gilbert Kiwa va trencar el rècord de la prova l'any passat i el va deixar en 2h 06'14".
Un minutet menys del que va fer el guanyador a Barcelona el passat mes de març. No tinc pressa, només vull anar pas a pas, anar augmentant el nombre de quilòmetres i no lesionar-me. La setmana passada vaig fer-ne 88 i aquesta voldria arribar al centenar (de moment, 16+16 kms). Tinc el dorsal i el bitllet d'avió. Si tot va bé viuré l'aventura amb en Marc Fontanals. Tinc tres mesos per endavant. Intentaré treure'n profit.