dijous, 12 d’agost del 2010

LA FEINA D'ASSIMILAR LA FEINA

No tot és córrer i córrer i córrer...Estic en un moment de càrrega d'entrenaments de forma progressiva, cada setmana sumo més quilòmetres que en l'anterior però no es tracta només d'això, sinó d'assimilar aquest augment de la distància sense que el cos, pràcticament, ho noti. Aquests dies (aquesta setmana he fet 16, 21, 17 i 21 kms) estic intentant dormir una mica més de les meves set hores, guanyar temps al temps (llegir una mica menys d'estona, prescindir de la televisió...) per tal de descansar. Un altr hàbit que he adquirit des que vaig tornar de vacances ha estat el de deixar una estona les cames en remull, en una galleda amb aigua glaçada. Cuido més que mai els estiraments i els massatges musculars. Per molt que intentis posar-hi impediments, les lesions arriben quan menys t'ho esperes. Com a mínim, si caic en desgràcia, sabré que hauré fet tot el possible per evitar-ho.

2 comentaris:

joan ha dit...

Et veig motivadíssim.Cada tarda que tinc mandra d'entrenar et llegeixo i em motivo... en lloc de 21Km amb 12 ja en tinc prou i no remullo les cames però si que faig un banyet...
Frankfurt promet.Poden caure els 35
Canya

Sebas Guim ha dit...

Jajajaja...gràcies pel comentari. Ni aspiro a tant ni somio despert. Vaig fent i no em sobra el temps...el 31 d'octubre és a la cantonada. Tu, amb 12, vas sobradíssim...fins al mes de març...