diumenge, 8 d’agost del 2010

ETS UN AUTÈNTIC PASSERELL!!!

Fa alguns anys a en Marc Fontanals i en Joan Prats els va passar. Crec que era a la mitja de Ripoll. Jo, que no era capaç d'explicar-m'ho, me'n reia. "Arribar tard a una cursa? Jo, mai!!! Doncs avui m'ha passat a mi. La cursa començava a les 10:30 i jo era a Guadarrama des de gairebé una hora abans. Però, després de recollir el xip, he anat a fer l'escalfament i quan he arribat a la zona de sortida no hi he vist ningú...bé, sí, l'ambulància i el cotxe escombra començaven la seva processó particular. No he estirat ni res. He posat el cronòmetre a zero i he començat a passar gent. Un desastre, un desastre, un desastre. Estic convençut que han donat el tret de sortida abans d'hora, però tot i així no tinc perdó.
Ahir em preocupava per si aniria massa fort els primers quilòmetres i acabaria punxant. No ha estat el cas. Obviant l'error inicial he fet una bona cursa. La primera meitat de la prova era tot pujada i l'he fet en progressió, sense preocupar-me per la gent. No em corresponia. Mirar endavant i veure centenars d'atletes no em motivava, però m'ho mereixa. El repte era millorar el temps que vaig fer els anys 2004 i 2005 i intentar que ningú m'avancés. És un petit consol, però els he aconseguit tots dos. 42'37" (43'17" és el que apareixerà en les classificacions oficials), més de 50" millor que en les altres ocasions.
Tanco la setmana amb 101 kms. El mal regust que m'ha deixat Guadarrama no ha d'amagar que, a poc a poc, estic agafant una bona forma física. I el futur no pinta gens malament.

1 comentari:

joan ha dit...

Ja et vas tornant una persona normal ja no ets scannerman... me n'alegro. I ara vaig a córrer que em portes mooolta avantatge en quilometres. M'has servit d'estímul perquè petat com estic em costa molt sortir a córrer... i per si vols aquest dissabte a les 18:30 cursa a Maials. CALOR ASSEGURADA.Apa nen a seguir així.