dissabte, 7 d’agost del 2010

DEMÀ DEBUTO A GUADARRAMA

Dues setmanes de vida a Madrid, amb una bona regularitat d'entrenaments i demà debuto en una cursa aquesta temporada. La Pedestre de Guadarrama (11 kms), una prova mixta, de cross i asfalt, a 1000 metres d'altitud sobre el nivell del mar. L'he correguda en dues ocasions, ja fa anys, amb un temps calcat de 43'30" i posicions 32è i 31è. Hi vaig sense aspiracions. El que hagi de passar, que passi. La intenció és sumar curses, sumar kms. de competició (voldria fer una cursa cada dues o tres setmanes) per tenir bon ritme a les cames. Pel tipus d'entrenament que faig, sense sèries ni canvis de ritme, el meu cos necessita activar-se en curses on m'entrego al 100%. De vegades massa i tot. Vaja, més del que hauria de fer, i m'explico. Si no és una marató o una mitja marató, on el coneixement de la distància és molt gran, quan corro una cursa més curta no sé com m'ho faig però sempre acabo sortint més fort del necessari i al km.4 ja estic bufant i patint pensant en l'arribada. L'experiència s'agreuja a començaments de cada temporada, quan desconec les possibles reaccions del meu cos. Com a mínim anímicament ja estic preparat per una punxadeta abans de la meitat de la cursa. Ho superaré algun dia? Serà demà a Guadarrama?