dijous, 19 d’agost del 2010

CARREGA QUE CARREGARÀS

Setmana intensa. La més dura de la pretemporada...bé de la temporada, que tenint la Marató tan a prop un s'ha de mentalitzar de ple en el que està fent. 21, 21, 17 i 20 kms. fets des de dilluns. Segueixo augmentant la càrrega (confio fer-ne al voltant de 120). L'entrenament d'aquest matí ha estat divertit. Bastant temps després, avui he fet un fartlek (3'x3'x5), amb ritmes exigents en el tram ràpid i recuperacions a 4'30". M'he trobat bé, amb ganes de competir, de provar-me una altra vegada. Aquest cap de setmana tampoc correré cap cursa, però dissabte aniré a la Casa de Campo a fer voltes al circuit. Espero amb ganes que arribi el dia 29, per vestir-me amb la senyera i córrer a Sotillo de la Adrada (Àvila), un 10.000 que ja conec.

5 comentaris:

joan ha dit...

Sotillo de la Adrada, el nom se les porta. Jo avui descans. Has escrit la crònica masa tard i no he pogut reaccionar. Són les 11 de la nit i penso en el llit.
I perdona però no he entès el 3'x3'x5... en que consisteix? Apa demà recupero el temps. I atenció, que dissabte vaig córrer un 6000 en 19:50, 24 segons més ràpid que l'any passat... la temporada promet.Ànims, champìon.

Joan Castellà ha dit...

Et veig molt motivat Sebas , els entrenos veig que van molt be , estas fent un bon volum .
Salut.

Sebas Guim ha dit...

Motivat és poc, Joan. Tot i la calor no em fa gens de mandra matinar. Diumenge toca descans i no em ve de gust...així que tu diràs...

Prats, 3' x 3' x 5...són canvis de ritme, 3 minuts fort, 3 minuts de recuperació, 3 minuts fort, 3 minuts de recuperació...i així fins a 5 vegades. Com te'ls apuntes, tu, els fartleks? Jejeje

joan ha dit...

Doncs els apunto literalment: 1minut rapid 1minut lent 2minuts rapids 2minuts lent 3 minuts rapid 3 minuts lent 2 minuts rapid 2 minuts lent 1 minut rapid 1 minut lent dos vegades. Ah, a vegades abrevio R per ràpid i L per lent. I funciona...

Sebas Guim ha dit...

També m'agrada. El meu és més senzill però si no hi ha canvis en les durades de cada ritme. El teu mètode i el teu fartlek són més sofisticats.