dimarts, 24 d’agost del 2010

ANTE TODO, MUCHA CALMA

És el nom d'un àlbum recopilatori que els Siniestro Total van treure l'any 1992. El grup mai em va agradar especialment, però les samarretes amb el nom del disc es veien per tot arreu. I em va venir al cap, quan l'altre dia, a la Casa de Campo, les coses no van anar com m'esperava...Volia fer un test de 5 o 6 voltes al circuit...i vaig haver de deixar-ho en tres. Estava molt cansat, no havia assimilat la quilometrada d'aquest inici de temporada, eren les 11:30 del matí, feia una calor d'aquelles que et fan suar només sortir del cotxe. Els 12 kms però, els vaig fer a una mitjana de 3'58.4, uns 20" més ràpid que tres setmanes enrere, quan hi vaig anar per primera vegada aquest estiu.












 Vaig estar una mica ensopit tot el dia, però a mitja tarda vaig començar a veure'n el costat positiu. L'endemà descansaria, el dia següent començaria la setmana amb un altre descans i encararia una setmana de baixada, tal i com tenia previst. Avui, dimarts, he reprès els entrenaments, amb una sessió suau de 14 kms. Torno a estar lleuger i amb ganes.  

1 comentari:

joan ha dit...

No cal dir res, molta calma, que la calor és una tortura i el rendiment baixa un 50 per cent. Si ja ho saps però estàs embalat... aquesta setmana que pinta xunga de calor hi ha 2 opcions, o no córrer o fer-ho amb la lluna, per cert guapíssima.Ànims, champion.