dijous, 3 de desembre del 2009

EL DESCANS TAMBÉ ÉS IMPORTANT

Vaig deixar enrere la marató, cansat, potser saturat i amb una sensació difícil d'explicar. Content a mitges...esperava més. Vaig estar una setmana de descans (24 kms, només per moure el cos una mica) que em va anar de meravella i aquesta altra ja feia una altra cara. Rodades de 14, 13 i 16 kms i augment de la motivació gràcies al calendari de curses: la setmana que ve hi ha la mitja de Vilanova i coincideix que vaig a Catalunya. Va ser la primera mitja que vaig córrer en la meva vida i, ara que ha passat el temps, valoro molt més el debut en la distància (1h16'40). No em marco objectiu, faré una setmana "de pujada", començant a carregar quilòmetres i que surti el que hagi de sortir.

2 comentaris:

Mario Badia ha dit...

Nanu, felicitar-te primer per la marató de Saragossa. Tot i que esperaves més, és un bon registre. En Ramon Trullols és un fera, difícil de pelar, eh?

Per cert, quina marca tens en marató? Una curiositat com una altra.

La setmana que ve, si tot va bé, ens veiem a Vilanova. Ara, començo a treure el cap després d'una fascitis plantar. M'ha fet variar tots els meus objectius, de moment no em plantejo rés a curt termini.

Aquesta setmana deu haver estat més fàcil viure a Madrid, oi? Ara ja tornem a mirar-los pel retrovisor, eh?

Cuida't maco.

Salut

Sebas Guim ha dit...

Vaig fer 2-35'59" a Sant Sebastià i 2-36'06" a Barcelona, fa més de tres anys...ja ha plogut.
Espero que ens veiem diumenge a Vilanova.
Gràcies, Mario.