dissabte, 7 de novembre del 2009

PROBLEMES DESCONEGUTS, SOLUCIONS PACIENTS

Algunes vegades no saps per què passen les coses i n'hi ha d'altres que tens clar que passaran. No és el cas, aquest últim. Ho portava bé, havia anat millorant progressivament, els entrenaments eren cada cop millors...Però no ho vaig veure venir, no hi va haver cap avís previ. D'un dia per l'altre em vaig passar a sentir malament, molt buit de forces, amb un gran mal de cap i un cansament brutal als braços. En vaig quedar al llit. I així tot un cap de setmana. Els metges només em van saber dir que no es tractava de la grip "A", però no van ajudar més. Així que vaig intentar recuperar-me imaginant que el que m'havia afectat havia estat una anèmia. Vaig omplir els dipòsits de ferro (gràcies, Joan!!!) i em vaig anar sentint millor cada dia. Tornar a córrer, una altra vegada. Tornar a córrer em va fer guanyar confiança i dijous ja vaig poder fer 20 quilometrets. Les sensacions tornaven a ser bones. Mirant enrere no havia perdut tant de temps ni tants entrenaments. Estic curt de forma però també estic descansat. Demà diumenge hi ha una mitja, a Moratalaz (un clàssic barri atlètic de Madrid...conegut per l'antic "LARIOS DE MORATALAZ"), que ja vaig córrer fa alguns anys. És on vaig aconseguir la meva marca actual en la distància. Lògicament sóc molt lluny d'aquella 1h13'20". Miro la progressió de la temporada, a Móstoles (1h18')i Mollerussa (1h17')...m'agradaria fer 1h16' però crec que he perdut una mica aquests dies, així que qualsevol temps inferior a l'1h18 seria fantàstic. Hi ha qui diu que el descans gaudit durant la baixa m'haurà fet més bé que mal. Demà ho comprovaré.