dilluns, 5 d’octubre del 2009

EL BON CAMÍ

Plantejada com la vaig plantejar, la mitja de Móstoles va sortir força bé. 32è classificat, amb un temps d'1-18'32", a 3'43" de mitjana. Estic en una progressió ascendent. Diuen que la prova era llarga, però tant se val. Els primers quilòmetres em vaig saber comportar, deixant que se n'anessin els dos primers grans grups (tampoc em va costar gaire...jeje). Vam formar un tercer grupet amb dos corredors del
Móstoles i un altre de Majadahonda. Hi havia trànsit, tant de víctimes que queien del davant com de corredors que venien del darrere. Tots quatre vam fer la goma en diverses ocasions, però ningú queia mort feinitivament. Vaig passar el 10.000 a 36'32", millor temps que en el Trofeu Edward, de fa dues setmanes. La segona meitat de cursa em va costar una mica més. El grup es va trencar i, tot i que al començament me n'anava per davant, vaig acabar pagant-ho. Em van treure, tots tres, més de mig minut.
Però la cursa em va deixar sensacions molt positives: no vaig arribar trencat muscularment, vaig tenir un bon quilòmetre final i he millorat mig minut sobre Móstoles 2007. L'objectiu de Saragossa'09 no tinc clar quin és. M'agradaria intentar apropar-me a les 2h40', però ara mateix és un temps difícil d'aconseguir. En dues setmanes potser corro a Mollerussa, una altra mitja amb referències vàlides.
Classificació de Móstoles 2009:
http://www.mostolesatletismo.com/elsoto/images/ix_media_2009/resultados.pdf