dimarts, 15 de setembre del 2009

UNA CARRETERA DE LES AIGÜES A GRANADA

Vaig anar-hi a passar el cap de setmana, a Granada, però no podia deixar de córrer. El consell que vaig demanar no va poder ser més adient, em van enviar a la "carretera de les aigües" granadina. Tot seguint el riu Genil, cap amunt, han fet un camí de terra un xic més ample que una carretera secundària, envoltat d'arbres...i sense pedres, lliset com una estora. Fantàstic per a córrer. El camí va variant, però és molt agradable d'anar-hi. Dissabte vaig rodar 23 kms, a 4'05" i diumenge, 16 més (un xic més suaus). La setmana la vaig tancar amb 111 quilometrets, que ja són quilòmetres. Em segueixo trbant molt bé. Ahir dilluns, de tornada a Madrid, vaig haver de descansar (ho preferia, abans d'arrossegar-me). Ara, però, tinc per endavant una setmana complicada, sense descans possible. Anava curt de son i, afortunadament, ja m'he recuperat. Avui he fet ruta de parcs (Breogán, Avenidas, Fuente del Berro i Retiro) per sumar 20 kms. Si no hi ha novetats, aquest cap de setmana faré un deu mil a Madrid. No conec el circuit, però m'agradaria apropar-me als 35 minuts (realment m'agradaria baixar, però apropant-m'hi també estaré content).

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Ostres Sebas, jo he fet aquest cap de setmana la cursa de la merce, 10km amb un temps de 52 minuts. Em vaig apropant a tu, oi? Salutacions desde Barcelona.
Jordi Arqué

Sebas Guim ha dit...

Quina sorpresa,Jordi!!! No sabia que corries. N'has fet més de curses? Estàs molt a propet de baixar de 50', que ja és dir. Segueix així. Ànims!!! Una abraçada.