dimarts, 11 d’agost del 2009

2009/2010 CANVI DE REPTES, NOUS OBJECTIUS

Va ser arribar a casa, després de les vacances, i em vaig posar a entrenar. Fa dues setmanes i mitja que ja estic per aquí i l'evolució ha estat molt positiva. Els primers dies vaig progressar des dels 5 kms fins als 10, augmentant 1.000 metres cada dia. 35 kms la primera setmaneta, 50 la segona i ara vaig camí d'entrar en els 60. Els ritmes són lents i la calor que fa és desagradable. Intento córrer ben d'horeta al matí o, en cas contrari, fer-ho a última hora del vespre. No tinc curses a curt termini i, en canvi, em sobren ganes de competir i començar a provar-me.

El gran objectiu de la temporada era la Marató de Sables. Però ho hauré de deixar per a l'any 2010 (què lluny que queda!!!), per culpa d'un Madrid-Barça. La coincidència de dates m'impedeix, ni tan sols, plantejar la possibilitat d'agafar-me aquestes dues setmanetes. És una llàstima, em feia molta il.lusió, volia provar-me en el desert, volia patir i gaudir l'experiència. Però el Sàhara haurà d'esperar.

I mentrestant, què? A Milà hi fan una marató que sembla rapideta, el 22 de novembre (el cap de setmana següent, Florència i Donostia, hi ha un altre Barça-Madrid, el primer de la temporada). S'ha d'estudiar el tema, però seria una bona opció. De moment, és la que més m'atrau.