diumenge, 22 de març del 2009

MOTIVACIÓ EN AUGMENT, SABLES A LA VISTA

Sóc a Barcelona, vaig arribar-hi divendres i avui he corregut a les Aigües, amb en Marc i en Josep Maria, 14 kms. Com sempre ha estat un plaer, malgrat els grups nombrosos de ciclistes...La ciutat em segueix encantant i és per això que hi tornaré, tard o d'hora, perquè veure la ciutat des d'allà dalt, amb el mar de fons, és tot un espectacle. Avui hem rodat suau i ens hem anat creuant amb vells amics i antics companys de curses (Xavi Valls, Jordi Soler, David "ñam-ñam" Martínez...). Això, per descomptat, no em passa a Madrid. L'altre dia vaig deixar el tema que m'anava a la Casa de Campo a fer un nou testet de 3 voltes (12 kms). En vaig quedar molt content, tot i que vaig sentir la cama més del que hauria volgut. El temps final, 50', va ser 1'48" millor que el de la setmana anterior i els parcials dels tres girs també em va deixar un bon gust: 17'07", 16'39 i 16'13" (amb un final a 3'54"). Vaig anar lleugeret i àgil però vaig sentir que baixar amb regularitat de 4 min/km se'm farà més complicat del que m'esperava. Que m'agradaria fer 1h24' a la Mitja de Madrid i si no em poso les piles quedaré decebut. No passa res, temps al temps, que tot surt. Del temps és una de les coses que hi entén el Marc Fontanals. Amb ell volem anar a fer la Marató de Sables de l'any vinent. Parlar-ne és motivar-te i il·lusionar-te, gaudir i créixer. El primer que hem de fer és estudiar les dates, que crec que encara no estan penjades a la pàgina oficial. Quan les pengin hauré de demanar el permís a la feina, seguir entrenant-me i, el més difícil en l'actual temps de crisi, buscar un patrocinador que ajudi a fer possible aquest repte tan complicat.